Fazer paziņojums par konfidencialitāti



Atjaunināts 1.10.2021. Noklikšķiniet šeit, lai skatītu jaunākās izmaiņas šajā politikā.

Šajā paziņojumā par konfidencialitāti ir izklāstīts, kā Fazer Group uzņēmumi saistībā ar savu uzņēmējdarbību apstrādā patērētāju, uzņēmumu un citu organizāciju un ieinteresēto pušu kontaktpersonu personas datus.

Vispārīgās informācijas sadaļā tiek izklāstīta datu apstrāde un jūsu tiesības. Informācijā par pakalpojumiem var ātri un viegli skatīt, kā mēs apstrādājam personas datus jūsu izmantotajos pakalpojumos.

Mūsu galvenās vērtības ir klientu apkalpošana un kvalitāte: mēs apstrādājam jūsu datus atbildīgi un vēlamies būt jūsu uzticības cienīgi. Jūs varat ietekmēt veidu, kādā jūsu dati tiek apstrādāti. Šajā paziņojumā par konfidencialitāti mēs stāstām par jūsu tiesībām un to, kā tās izmantot.

Jūsu dati tiks saglabāti, kad noslēgsiet līgumu vai kā citādi izmantosiet mūsu pakalpojumus, piemēram, reģistrēsieties kā mūsu pakalpojuma lietotājs, piekritīsiet saņemt no mums mārketinga ziņojumus, iegādāsieties produktus tiešsaistes veikalā, izmantosiet tīmekļa vai mobilos pakalpojumus, piedalīsieties mārketinga kampaņās vai pētījumos, sniegsiet atsauksmes vai sazināsieties ar klientu atbalsta dienestu. 

Mēs apstrādājam jūsu datus līguma izpildes vai pakalpojumu sniegšanas laikā, kā arī sazinoties ar klientiem saistībā ar mārketingu vai citiem jautājumiem un klientu apkalpošanas laikā. Turklāt mēs izmantojam datus, lai virzītu savu mārketingu un komunikāciju tā, lai tā atbilstu jūsu interesēm. Nākotnē vēlamies radīt arvien labāku pieredzi, un savāktie dati palīdz mums labāk izprast mūsu klientus. 

1. No kurienes mēs vācam datus?

Mēs ievācam datus par jums, kad jūs:
• reģistrējaties kā mūsu pakalpojumu lietotājs;
• sniedzat mums mārketinga atļauju un saņemat no mums mārketinga ziņojumus;
• iepērkaties mūsu tiešsaistes veikalā vai izmantojat citus mūsu tīmekļa vai mobilos pakalpojumus;
• piedalāties kādā no mūsu mārketinga kampaņām vai mārketinga pētījumā, vai sabiedriskās domas aptaujā, ko mēs organizējam;
• sniedzat mums atsauksmes, atstājat mums paziņojumus, lai sazināmies ar jums, vai citādi sazinoties ar Fazer;
• reģistrējaties Fazer organizētam pasākumam;
• esat kontaktpersona vienam no mūsu korporatīvajiem klientiem vai partneriem vai sazināties ar mums kā savas organizācijas pārstāvis; vai
• koplietojat, publicējat, komentējat kaut ko vai nosūtāt ziņojumu Fazer sociālo tīklu kanālos, kad vēlaties saņemt klientu atbalsts dienesta pakalpojumus. Mēs arī veicam sociālo tīklu vispārēju uzraudzību, lai labāk izprastu savus klientus un iegūtu labāku priekšstatu par to, kas tiek teikts par Fazer un nozari.

Papildus tirdzniecības un mārketinga saziņai un klientu pārvaldības nolūkiem mēs varam iegūt korporatīvo klientu un citu ieinteresēto pušu pārstāvju kontaktinformāciju no pakalpojumu sniedzējiem, kuri uztur un pārdod datus no šādām datu bāzēm. Mēs varam arī vākt datus par jums no citu uzņēmumu, kas pieder Fazer Group, reģistriem, piemēram, saistībā ar uzņēmējdarbības iegādi vai citu komercdarījumu. Šādā gadījumā mēs jums sīkāk pastāstīsim par datu apstrādi saistībā ar uzņēmējdarbības iegādi vai citu komercdarījumu.

2. Kāda veida datus mēs vācam?

Dati, kurus mēs apstrādājam, var atšķirties atkarībā no tā, kurus no mūsu pakalpojumiem jūs izmantojat un kā jūs tos izmantojat. Jūs varat ietekmēt datu, ko mēs vācam, veidu. Atsevišķus datus mēs iegūstam tieši no jums, piemēram, kad veicat darījumus mūsu tiešsaistes veikalā vai piedalāties kādā no mūsu kampaņām. Dažus datus iegūstam, izmantojot sīkfailus un citas līdzīgas tehnoloģijas. Tādā veidā mēs uzzinām, piemēram, kā tiek izmantoti mūsu pakalpojumi, un mēs varam nodrošināt vislabāko iespējamo apkalpošanas pieredzi. Lai pārbaudītu, kā mēs apstrādājam jūsu datus dažādos jūsu izmantotajos pakalpojumos, dodieties uz sadaļu “Detalizēta informācija par pakalpojumiem”. Ja jūs sniedzat piekrišanu sīkfailiem mūsu tīmekļa vietnē, varat vairāk uzzināt par nolūku, kādam tiek izmantota informācija, kas tiek ievākta, izmantojot sīkfailus.

Papildinformāciju par sīkfailiem lasiet šeit.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk

Atkarībā no tā, kādus pakalpojumus izmantojat, mēs vācam šādus datus saistībā ar jums:

Vārds, uzvārds un kontaktinformācija:

Mēs vācam jūsu vārdu, uzvārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru un citu līdzīgu kontaktinformāciju.

Demogrāfiskie dati:

Mēs vācam citus aprakstošus datus, piemēram, vecumu un/vai dzimšanas datumu, valodu un valsti.

Identifikācijas dati:

Mēs vācam reģistrācijas informāciju par tiešsaistes pakalpojumiem, piemēram, lietotāja ID un paroli, kā arī citu līdzīgu drošības informāciju.

Dati par attiecībām ar klientiem:

Mēs vācam datus, piemēram, par visiem pirkumiem, rezervācijām, izmantotajiem labumiem vai citām darbībām, kuras esat veicis vai izdarījis tiešsaistes veikalā, vai citām darbībām. Mēs arī vācam informāciju par klientu atsauksmēm un citu saziņu. Atsevišķās situācijās, kad radušās sūdzības, mēs varam apstrādāt ar veselību saistītos datus, lai izmeklētu mūsu juridisko atbildību.

Maksājumu dati:

Lai varētu apstrādāt jūsu maksājumus, mēs vācam nepieciešamo informāciju par jūsu pirkumu samaksu. Cita starpā mēs vācam informāciju par izmantojamiem maksājumu veidiem un informāciju par rēķinu, ja izvēlētais maksājuma veids ir rēķins.

Dati par pārstāvību:

Mēs vācam informāciju par jūsu amatu uzņēmumā vai citā jūsu pārstāvētā organizācijā, kā arī attiecīgā uzņēmuma vai organizācijas nosaukumu un kontaktinformāciju, kad kontaktējaties ar mums kā sava uzņēmuma vai citas organizācijas, vai ieinteresēto pušu grupas pārstāvis. Mēs varam arī vākt citu informāciju, kas nepieciešama, lai pārvaldītu attiecības starp Fazer un jūsu pārstāvēto uzņēmumu vai organizāciju.

Kampaņas dati:

Kad jūs piedalāties kādā no mūsu mārketinga kampaņām, piemēram, balvu izlozē vai konkursā, mēs vācam šajā sakarā sniegots datus, kā arī datus par dalību kampaņā.

Tirgus pētījumi un sabiedriskās domas aptaujas:

Veicot tirgus pētījumus un sabiedriskās domas aptaujas, mēs vācam datus, ar kuru palīdzību mēs varam uzzināt, kā attīstīt savus pakalpojumus, uzņēmējdarbību un produktus.

Dati par interesēm un profilēšanas dati:

Mēs vācam datus par savu klientu interesēm. Mēs izmantojam interešu datus grupas līmenī, lai atbalstītu mūsu produktu un pakalpojumu attīstību. Papildus skaidri norādītajiem datiem par jūsu interesēm var izsecināt vai iegūt informāciju no citiem datiem, ko mēs vācam (piemēram, vai ziņojums ir atvērts un kādas citas darbības ir veiktas ar tā saturu). Mēs varam mērķtiecīgi novirzīt saturu un mārketingu dažādām klientu grupām, pamatojoties, piemēram, uz e-komercijas pirkumiem, sniegto atsauksmi vai atbildēm uz aptaujas jautājumiem. Ja esat MyFazer lojalitātes programmas biedrs, mēs jums mērķtiecīgi novirzīsim saturu, labumus un pakalpojumus, pamatojoties uz datiem par jūsu interesēm, lai jums nodrošinātu vislabāko iespējamo klientu pieredzi.

Mārketinga atļaujas un aizliegumi:

Attiecībā uz mārketingu mēs vācam datus par izvēlēm un atteikumiem.

Datu izmaiņas:

Ja iepriekš minētie dati tiek mainīti, mūsu sistēmas var reģistrēt detalizētu informāciju par izmaiņām, lai mēs varētu nodrošināt, ka dati ir precīzi.

Vizuālie ieraksti:

Fazer rīkotos pasākumos mēs varam fotografēt un ierakstīt video. Ja fotografēsim tieši jūs, nevis visus pasākuma dalībniekus, mēs lūgsim jūsu piekrišanu attēla publicēšanai. Ja apmeklēsiet Fazer ražotnes, drošības apsvērumu dēļ mūsu drošības kameras var ierakstīt jūsu attēlu.

Ar veselību saistītie dati:

Ja mēs izņēmuma gadījumā vācam ar veselību saistītus datus, mēs lūgsim jūsu skaidru piekrišanu to apstrādei, ja vien mums nav cita juridiskā pamata to apstrādei. Juridiskais pamats ir, piemēram, izmeklēšana saistībā ar juridisko atbildību, lai izskatītu sūdzības.

Jūs varat ietekmēt datu, ko mēs vācam, veidu. Jūs varat izmantot lielāko daļu mūsu pakalpojumu, nesniedzot mums iepriekš minēto informāciju. Tomēr dažu pakalpojumu izmantošanai, piemēram, dalībai kampaņā, sūdzības apstrādei vai produktu vai pakalpojumu iegādei, izmantojot tiešsaistes pakalpojumu, ir nepieciešams, lai jūs iesniegtu savus personas datus. Ja izlemjat neiesniegt mums savus personas datus, iespējams, mēs nevarēsim sniegt jums visus piedāvājumus vai saturu vai sniegsim tik mērķtiecīgu un personisku pakalpojumu, cik iespējams, ja mums būtu piekļuve jūsu datiem. Informācijā par pakalpojumiem var ātri un viegli skatīt, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus katrā pakalpojumā.

Rādīt mazāk
3. Sīkfaili

Izmantojot sīkfailus, mēs vācam datus par mūsu tiešsaistes pakalpojumu izmantošanu.

Sīkfails ir neliels fails, ko tīmekļa vietne saglabā apmeklētāja pārlūkprogrammā, kas nosūta datus vietnes administratoram, kad apmeklētājs atkārtoti apmeklē tīmekļa vietni. Mēs izmantojam sīkfailus, kas darbojas tā, kā paredzēts mūsu tīmekļa vietnē – tie uzlabo lietotāja pieredzi un pārrauga trafiku Fazer tīmekļa vietnē. Varam arī izmantot sīkfailus, lai mērķtiecīgāk orientētu, personalizētu un reklamētu mūsu tīmekļa vietnes. Šādā gadījumā reklāmas tiek balstītas tikai uz apmeklētāja uzvedību vietnē, piemēram, kādu saturu apmeklētājs ir lasījis, klausījies vai noklikšķinājis. Mēs lūgsim tīmekļa vietnes apmeklētāju piekrišanu tādu sīkfailu izvietošanai, kuri nav absolūti nepieciešami tīmekļa vietnes lietošanai. Jūs varat atteikties no mārketinga un analītisko sīkfailu izvietošanas un mainīt pārlūkprogrammas iestatījumus, lai saņemtu brīdinājumus par sīkfailiem.

Papildinformāciju par sīkfailiem lasiet šeit.

4. Kādam nolūkam dati tiek izmantoti?

Mēs apstrādājam jūsu datus uzņēmējdarbības mērķiem, piemēram, lai piegādātu jebkurus produktus, kurus esat pasūtījis, sniegtu pakalpojumu, kuru esat iegādājies, vai izpildītu kādu citu līgumu. Mēs apstrādājam jūsu datus arī tad, ja tas ir nepieciešams Fazer leģitīmo interešu īstenošanai. Dažos gadījumos mēs varam lūgt jūsu piekrišanu jūsu datu apstrādei. Mēs apvienojam savāktos datus, lai varētu piedāvāt jums pēc iespējas labāku pakalpojumu.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk

Mēs cita starpā apstrādājam jūsu datus šādiem mērķiem:

• Tīmekļa un mobilie pakalpojumi:

Mēs apstrādājam jūsu datus, lai jūs varētu izmantot mūsu tiešsaistes pakalpojumus un mobilās lietotnes. Jūsu dati ļauj identificēt jūs, piedāvāt jums mūsu digitālos pakalpojumus un izpildīt līgumu, piemēram, piegādājot pasūtījumu.

• Klientu atbalsta dienests un komunikācija:

Mēs apstrādājam jūsu datus, lai nodrošinātu klientu apkalpošanu, piemēram, atbildētu uz jebkuru mums adresētu atsauksmi vai sūdzību, lai nodrošinātu komunikāciju ar klientiem un strīdu risināšanu.

• Tiešais mārketings, kā arī mārketinga pētījumi un sabiedriskās domas aptaujas :

Mēs apstrādājam jūsu datus, lai varētu realizēt savus produktus un pakalpojumus. Mēs apstrādājam jūsu datus arī mārketinga pētījumos un sabiedriskās domas aptaujās, lai gūtu labāku izpratni par saviem klientiem un tādējādi nodrošinātu tiem labākus pakalpojumus.

• Mērķtiecīga komunikācija, mārketings un pakalpojumi:

Mēs apstrādājam jūsu datus, lai mērķtiecīgi virzītu mārketingu un komunikāciju. Piemēram, mēs izmantojam sava klientu reģistra datus, lai izveidotu anonīmas mērķauditorijas. Tas ļauj sniegt jums pēc iespējas atbilstošāku informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem. Satura mērķplānošanas pamatā ir klienta norādītas intereses vai informācija, ko esam uzzinājuši par klientu, izmantojot reģistrētos datus. Šādi dati ietver informāciju par kampaņām, kurās esat piedalījies, un jūsu darbībām mūsu tiešsaistes pakalpojumos.

• Analīze, statistikas apkopošana un uzņēmējdarbības, produktu un pakalpojumu attīstība:

Mēs apstrādājam jūsu datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu un pārziņa leģitīmajām interesēm, lai sniegtu savus pakalpojumus, pārvaldītu attiecības ar klientiem un citas līdzīgas attiecības un ar šiem jautājumiem saistītās saistības, īstenotu saziņu ar klientiem un mārketinga pasākumus, kā arī lai nodrošinātu drošību. Patērētāju mārketinga pamatā vienmēr iepriekšēja piekrišana, ko jebkurā brīdī var atsaukt. Personas dati tiek apstrādāti arī nolūkā sniegt, pastāvīgi nodrošināt un pilnveidot kā esošos, tā nākotnē ieviestos pakalpojumus un/vai produktus. Apstrādājot novērošanas kameru ierakstus, mēs arī rūpējamies par jūsu drošību. Apstrādājot jūsu datus, mēs vienmēr cenšamies nodrošināt šādas apstrādes samērīgumu un atbilstību paredzētajam nolūkam.

• Krāpšanas novēršana un atbilstība:

Ja nepieciešams, mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai novērstu krāpšanu un ievērotu noteikumus (piemēram, tirdzniecības sankcijas un regulu, kas attiecas uz kukuļošanas novēršanu). Personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem un labāko praksi, lai izpildītu mūsu juridiskos pienākumus, un pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm. Lielu daļu jūsu personas datu, kas ir mūsu rīcībā, mēs ievācam tieši no jums. Mēs varam saņemt jūsu personas datus arī no citiem avotiem, piemēram, publiskām datu bāzēm un citiem uzticamiem publiskiem avotiem, kā arī trešo pušu datu bāzēm.

“Leģitīmas intereses” nozīmē likumīgas intereses, kuru īstenošana ir svarīga Fazer saimnieciskajai darbībai. Fazer var rīkoties, pamatojoties uz leģitīmajām interesēm, ja starp pakalpojuma lietotāju , t.i., datu subjektu un Fazer pastāv būtiskas un atbilstīgas attiecības. Novērtējot leģitīmās intereses, tiek izvērtētas datu subjekta un Fazer intereses, tostarp pamattiesību īstenošana, savākto datu izmantošanas veids un mērķis un datu drošība. Datu subjektam ir tiesības iebilst pret apstrādi, kas notiek, pamatojoties uz leģitīmajām interesēm. Plašāka informācija par jūsu tiesībām atrodama sadaļā “Kā varat ietekmēt savu personas datu apstrādi?”

Papildinformāciju par datiem, ko vācam dažādos pakalpojumos un konkrētiem pakalpojuma izmantošanas mērķiem un pamatojumu varat lasīt 1. sadaļā. No kurienes mēs vācam datus? Papildinformāciju par datiem, ko vācam dažādos pakalpojumos un konkrētiem pakalpojuma izmantošanas mērķiem un pamatojumu

Rādīt mazāk
5. Cik ilgi glabājam jūsu datus?

Mēs neglabājam jūsu datus ilgāk kā nepieciešams šajā paziņojumā par konfidencialitāti aprakstītajiem nolūkiem un atbilstīgi tiesību aktos noteiktajām obligātajām prasībām, piemēram, likumā “Par grāmatvedību”. Ja esat pievienojies MyFazer lojalitātes programmai, mēs tomēr glabāsim visus jūs datus līdz brīdim, kamēr izbeigsiet savu dalību MyFazer lojalitātes programmā. Jūsu datu glabāšanas ilgumu ietekmē arī tas, kādā sakarā un ar kādu nolūku tiek vākti jūsu dati. Tālāk norādīta papildinformācija par to, kā tiek noteikti datu saglabāšanas periodi.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk

Turpmāk tekstā esošajā tabulā varat pārbaudīt personas datu saglabāšanas periodu pamatojumu. Kad jūsu datu saglabāšanas periods tuvojas beigām, sākas process, kura laikā jūsu dati drošā veidā tiek izņemti no mūsu reģistriem

Pakalpojumi vai funkcijas, uz kurām attiecas saglabāšanas periodi Kāpēc mēs izmantojam jūsu datus šajā konkrētajā pakalpojumā? Cik ilgi glabājam jūsu datus?
Vienreizējs pirkums vai atkārtots pasūtījums mūsu tiešsaistes veikalā Pasūtījuma piegāde un jebkuru iespējamo sūdzību saņemšana Kamēr pasūtījums tiek piegādāts (vai tiek veikta atkārtota pasūtījuma galīgā piegāde), līdz sūdzību iesniegšanas perioda beigām, dati vairs nav vajadzīgi, lai uzraudzītu produktu kvalitāti, un mums nav pamata uzskatīt, ka jūs varētu sazināties ar mums saistībā ar pasūtījumu.
Rezervēšanas sistēmas (piemēram, Fazer apmeklētāju centrs, svētku un sanāksmju pakalpojumi) Pakalpojuma vai pasākuma sagatavošana Kamēr tiek piegādāts pakalpojums vai pasākums, sūdzību iesniegšanas periods ir beidzies, dati vairs nav vajadzīgi, lai uzraudzītu produktu kvalitāti, un mums nav pamata uzskatīt, ka jūs varētu sazināties ar mums saistībā ar pakalpojumu vai pasākumu. Reģistrēto klientu dati tiek saglabāti klienta konta darbības laikā.
Dalība kampaņā Kampaņas īstenošana (piemēram, balvas piegāde) Kamēr kampaņa ir beigusies un tiek veikti pasākumi, kas seko pēc kampaņas (piemēram, balvu piegādes), un mums nav pamata uzskatīt, ka jūs varētu sazināties ar mums saistībā ar kampaņu.
Mārketinga komunikācija Jaunu produktu un piedāvājumu mārketingam Kamēr nav atcelta piekrišana mārketingam un/vai informatīvo izdevumu abonementam.
Atsauksmes, jaunas idejas, sūdzība vai citi klientu atbalsta dienesti Atsauksmju apstrāde, pakalpojumu uzlabošana un juridiskās atbildības izmeklēšana Līdz sūdzību iesniegšanas perioda beigām, kamēr tiek izpildītas pārtikas nekaitīguma pašpārraudzības prasības, tiek izskatīta sūdzība, tiek izmeklēta Fazer juridiskā atbildība, un lieta tiek slēgta.
Pasūtījumi Pakalpojuma īstenošanai Kamēr pasūtījums tiek piegādāts/saņemts, līdz sūdzību iesniegšanas perioda beigām vai dati vairs nav vajadzīgi, lai uzraudzītu produktu kvalitāti, un mums nav pamata uzskatīt, ka jūs varētu sazināties ar mums saistībā ar pasūtījumu.
Atbildēšana uz sabiedriskās domas aptaujas vai pētījuma jautājumiem Mūsu pakalpojumu uzlabošanai Kamēr sabiedriskās domas aptauja tiek noslēgta vai pabeigts pētījums un pētījuma vai aptaujas mērķis ir sasniegts.
Mobilās lietotnes izmantošanai Pakalpojuma īstenošanai Līdz lietojumprogrammas izmantošana ir beigusies un saistītais konts ir slēgts.
Kamēr izmantojat My Fazer lojalitātes programmu Kamēr tiek īstenots pakalpojums Līdz pārtraucat dalību My Fazer lojalitātes programmā.
Uzņēmumu vai citu organizāciju, vai ieinteresēto pušu grupu pārstāvju personas datu apstrāde Pakalpojumu īstenošana un komunikācija Līdz mums vairs nav vajadzīgi jūsu dati nolūkam, kādā tie tika vākti, vai jūs vairs uzņēmumā vai organizācijā neveiksit uzdevumus, uz kuru pamata tiek apstrādāti jūsu personas dati. Tomēr mēs turpināsim apstrādāt jūsu datus, ja jūsu jaunais amata apraksts pamato šādu apstrādi.
Videonovērošanas sistēmas Personiskās drošības, īpašuma aizsardzības un pārtikas drošības nodrošināšana attiecībā uz personām, kuras uzturas mūsu telpās vai apmeklē tās. No divām nedēļām līdz trim mēnešiem atkarībā no konkrētās valsts.
Piekļuves kontroles sistēmas Personiskās drošības, īpašuma aizsardzības un pārtikas drošības nodrošināšana attiecībā uz personām, kuras uzturas mūsu telpās vai apmeklē tās. Trīs gadi. Ja piekļuves tiesības nav piešķirtas, pieteikuma dati tiks dzēsti trīs mēnešu laikā pēc pieteikuma ievadīšanas sistēmā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka, neatkarīgi no iepriekš minētajiem kritērijiem, mums varētu būt pienākums saskaņā ar tiesību aktos noteiktajām obligātajām prasībām ilgākā laikā periodā apstrādāt noteiktus datus par jums (piemēram, datus par darījumu tiešsaistes veikalā, lai ievērotu tiesību aktus par grāmatvedību), tādā gadījumā mēs apstrādāsim datus, lai ievērotu attiecīgos tiesību aktus. Mēs varam arī pieļaut izņēmumu attiecībā uz saglabāšanas periodiem, kad pret Fazer tiek iesniegts tiesisks prasījums, vai ja ar šādu prasījumu saistīto jautājumu risinājums ir nepilnīgs.

Turklāt, neatkarīgi no iepriekš minētā, mēs cita starpā varam apstrādāt datus anonimizētā formātā analīzes un statistikas nolūkos, kā arī lai uzlabotu mūsu uzņēmējdarbību, produktus un pakalpojumus.

Rādīt mazāk
6. Kurš var apstrādāt jūsu datus, un vai tie tiek izpausti trešajām personām?

Jūsu dati tiek apstrādāti Fazer Group ietvaros. Mēs varam izpaust jūsu datus iestādēm, piemēram, ja saskaņā ar tiesību aktiem mums tas ir jādara. Turklāt mēs varam izpaust jūsu datus saistībā ar uzņēmējdarbības nodošanu vai kādu citu korporatīvu darījumu uzņēmējdarbības pircējam vai citai attiecīgajai pusei, saistītai ar korporatīvo darījumu.

Lai izpildītu līgumu, mēs varam atklāt personas datus trešajām personām. Šādas trešās personas ir mūsu partneri, kas piedāvā maksājumu aģentūras vai transportēšanas pakalpojumus mūsu tiešsaistes veikalos vai tirdzniecības vietās; šie partneri var darboties arī kā pārziņi attiecībā uz personas datiem, kas nepieciešami maksājumu un transportēšanas veikšanai. Katrs tiešsaistes veikals sniedz informāciju par partneriem, kurus tas izmanto. Mēs iesakām izlasīt šādu trešo personu datu aizsardzības politiku.

Lai apstrādātu personas datus, mēs izmantojam trešo personu sniegtos pakalpojumus, bet mēs parasti jūsu datus neizpaužam tādā veidā, lai trešās personas varētu šos datus izmantot citiem mērķiem nekā tiem, ko definējis Fazer.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk

Jūsu datu apstrādē mēs izmantojam apakšuzņēmējus un pakalpojumu sniedzējus, kuri veic, piemēram, tehnisko apkalpošanu vai īsteno kampaņas un tiešo mārketingu. Šādos gadījumos mūsu apakšuzņēmējiem un pakalpojumu sniedzējiem ir pienākums ar attiecīgiem līgumiskiem līdzekļiem uzturēt tādu informācijas drošības līmeni, kas ir pietiekams, lai jūsu personas dati būtu aizsargāti un tiktu ievēroti spēkā esošie datu aizsardzības tiesību akti. Mūsu izmantotie apakšuzņēmēji un pakalpojumu sniedzēji izmanto jūsu datus tikai iepriekš aprakstītajiem Fazer noteiktajiem mērķiem. Apakšuzņēmējiem un pakalpojumu sniedzējiem mēs neatklājam jūsu datus tādā formātā, kas ļautu tiem izmantot šos datus citiem nolūkiem.

7. Vai mēs nosūtām jūsu datus ārpus ES vai EEZ (“trešo valstu”) robežām?

Ja mēs izmantojam jūsu datus elektroniskai komunikācijai, jūsu datus var nosūtīt mūsu pakalpojumu sniedzējam Amerikas Savienotajās Valstīs. Jūsu dati var tikt pārsūtīti uz ASV un Kanādu, kad pabeidzat transakcijas mūsu tiešsaistes veikalos.

Mēs varam nosūtīt jūsu datus ārpus ES vai EEZ robežām citos gadījumos, kas nav minēti iepriekš, ja tas ir nepieciešams iepriekš minētajiem izmantošanas nolūkiem, krājumu pārvaldības un piegādes nolūkiem vai datu tehniskajai apkalpošanai ar nosacījumu, ka prasības, kas noteiktas ES Vispārīgajā datu aizsardzības regulā, piemēram, nosūtīšanas īstenošana, piemērojot Eiropas Komisijas apstiprinātās parauga klauzulas, ir izpildītas.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk

Lai īstenotu digitālo mārketingu un komunikāciju ar klientiem, mēs izmantojam mūsu pakalpojumu sniedzēja digitālo rīku Amerikas Savienotajās Valstīs, tāpēc jūsu dati var tikt nosūtīti uz Amerikas Savienotajām Valstīm, kad mēs izmantojam datus digitālajai saziņai. Mēs izmantojam arī krājumu un piegādes pārvaldības pakalpojumu sniedzēju Amerikas Savienotajās Valstīs, kurš izmanto apakšuzņēmējus citās trešajās valstīs, tāpēc jūsu dati var tikt pārsūtīti uz citām trešajām valstīm, kad izmantojam datus krājumu pārvaldības un piegādes nolūkiem. Mēs izmantojam digitālu lietotāja saskarnes izstrādes rīku, kas konkrētai lietotāju grupai rāda atšķirīgu versiju un ar saskarnes starpniecību piegādā mums datus. Pakalpojuma sniedzējs izmanto platformu, kuru nodrošina apakšuzņēmējs, kas atrodas Amerikas Savienotajās Valstīs. Tādējādi, kad piekļūstat mūsu tiešsaistes pakalpojumiem, jūsu datus var pārsūtīt uz Amerikas Savienotajām Valstīm, lai nodrošinātu mūsu tiešsaistes pakalpojumu izstrādi.

Pakalpojuma sniedzējs, kas piedāvā platformu Fazer Store tiešsaistes veikalam, kurš darbojas Fazer Confectionery Ltd pakļautībā, atrodas Kanādā, un saistībā ar šī pakalpojumu sniedzēja datu apstrādi dati var tikt nosūtīti uz Amerikas Savienotajām Valstīm. Arī Fazer Bakeries Ltd. un Fazer Ravintolat Oy tīmekļa veikali (Fazer Experience tīmekļa veikals, Gateau tīmekļa veikals, kurā pārdod amatnieku maiznīcu izstrādājumus, Fazer Café tīmekļa veikals un Fazer Café līdzņemšanas pakalpojums) izmanto to pašu platformu. Tāpēc, iepērkoties iepriekš minētajos tiešsaistes veikalos, jūsu personas dati var tikt nosūtīti uz Amerikas Savienotajām Valstīm un Kanādu, lai jūsu tiešsaistes darījums varētu notikt. Saistībā ar pirkumiem, kas veikti iepriekš minētajos tiešsaistes veikalos, jūs arī atklāsiet informāciju paša izvēlētajam maksājumu pakalpojumu sniedzējam. Ja izvēlētais maksājumu pakalpojumu sniedzējs ir “Stripe”, šis uzņēmums var apstrādāt datus, piemēram, Amerikas Savienotajās Valstīs. Vairāk par datu apstrādi saistībā ar tīmekļa veikaliem varat atrast informācijā par konkrēto pakalpojumu.

Saskaņā ar ES Komisijas lēmumu datu aizsardzības līmenis Kanādā ir pietiekams, lai personas datus drīkstētu nosūtīt uz Kanādu. Gadījumā, ja mēs pārsūtām jūsu datus uz Amerikas Savienotajām Valstīm vai citām valstīm ārpus EEZ, šos pārsūtījumus padara leģitīmus līgumsaistības (piemēram, Eiropas Komisijas apstiprināto modeļu klauzulu piemērošana) vai citi nosacījumi, kas izpilda ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasības (piemēram, atbilstoši lēmumi).

8. Kā varat ietekmēt savu personas datu apstrādi?

Jūs varat kontrolēt, kā Fazer vāc un izmanto jūsu datus. Tā kā jūsu tiesības mums ir svarīgas, mēs esam izveidojuši vairākus līdzekļus, ar kuriem varat ietekmēt datu apstrādi. Tālāk norādīta informāciju par jūsu tiesībām un metodēm, ko varat izmantot, lai īstenotu šīs tiesības.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk

Jums ir tiesības ietekmēt jūsu datu apstrādi šādos veidos:

• Jums ir tiesības jebkurā laikā aizliegt jūsu personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos (tiesības iebilst). Lūdzu, ņemiet vērā: ja atsakāties no iepriekš abonēto informatīvo izdevumu abonēšanas, izmantojot saiti informatīvajā izdevumā, bet esat sniedzis mums vispārēju mārketinga atļauju, jūs varat turpināt saņemt no mums mārketinga paziņojumus. Šādos gadījumos varat atsaukt sniegto atļauju, aizpildot veidlapu mūsu tīmekļa vietnē vai sazinoties ar mūsu klientu. Lūdzu, ņemiet vērā: pat ja atteiksities no tiešā mārketinga, iespējams, joprojām redzēsit mūsu reklāmas tiešsaistes pakalpojumos ārpus Fazer un saņemsit no mums paziņojumus klientiem, piemēram, pasūtījuma, kuru izdarījāt mūsu tiešsaistes veikalā, apstiprinājumu. Turklāt jūs varat saņemt ar mārketingu saistītus ziņojumus no Fazer, piemēram, saistībā ar jūsu darbu vai atbildības jomu. Vienkāršākais veids, kā no tiem izvairīties, ir atteikties no abonēšanas, izmantojot saiti saņemtā ziņojuma beigās.

• Dažās situācijās jums var būt tiesības īpaši personisku apstākļu dēļ iebilst pret jūsu personas datu apstrādi ārpus tiešā mārketinga mērķiem. Šādos gadījumos jūsu tiesības attiecas tikai uz jūsu datiem, ko apstrādājam saskaņā ar Fazer leģitīmajām interesēm. Ja lūdzat mums pārtraukt apstrādāt jūsu personas datus, pamatojoties uz šiem iemesliem, jums ir jāpaskaidro īpašais personīgais iemesls, kāpēc jūsu datu apstrāde būtu jāpārtrauc.

• Jums ir tiesības pieprasīt piekļuvi datiem, kas attiecas uz jums, vai saņemt apstiprinājumu, ka mēs neapstrādājam datus, kas attiecas uz jums (piekļuves tiesības). Vienkāršākais veids, kā iesniegt šādu pieprasījumu, ir aizpildīt mūsu tīmekļa vietnē pieejamo attiecīgo veidlapu. Jums ir tiesības noteiktās situācijās uzņēmumam Fazer sniegtos personas datus iegūt digitālā formātā, lai tos varētu pārsūtīt citam datu pārzinim (tiesības uz datu pārnesamību).

• Jums ir tiesības panākt datu labošanu (tiesības labot). Tas nozīmē, ka, ja jūsu dati ir nepareizi, neprecīzi vai nepilnīgi, jums ir tiesības lūgt Fazer šos datus labot vai papildināt. Jums var būt tiesības noteiktās situācijās prasīt ierobežotu apstrādi (tiesības ierobežot apstrādi). Tas nozīmē, ka, ja apstrīdat savu personas datu precizitāti, jums ir tiesības pieprasīt apstrādes ierobežošanu uz laika periodu, kamēr tiek nodrošināta datu precizitāte.

• Jums ir tiesības noteiktās situācijās prasīt savu datu izdzēšanu, piemēram, kad jūsu personas datu apstrāde vairs nav nepieciešama nolūkam, kādā tie tika vākti, vai ja jūsu personas datu apstrāde notiek ar jūsu piekrišanu un jūs vēlaties piekrišanu atsaukt, un nav cita pamata jūsu personas datu apstrādes veikšanai (tiesības “tikt aizmirstam”). Lūdzu, ņemiet vērā: ja jūsu personas datu apstrāde ir nepieciešama, piemēram, lai piegādātu jūsu izdarīto pasūtījumu tiešsaistes veikalā vai izpildītu jūsu vēlmi atteikties no tiešā mārketinga, mēs nevaram izņemt jūsu datus.

Jūs varat izmantot savas tiesības attiecībā uz jūsu personas datu apstrādi, sazinoties ar mums, izmantojot mūsu tīmekļa vietnē atrodamo veidlapu.

Rādīt mazāk
9. Pie kā jāvēršas, ja jums ir jautājumi par jūsu datu apstrādi?

Papildinformāciju par mūsu datu aizsardzības politiku varat lasīt vietnē www.fazergroup.com/privacy, kur varat, piemēram, sazināties ar mums vai izmantot savas tiesības saistībā ar datu apstrādi.

Ja uzskatāt, ka mēs, pretēji šajā paziņojumā par konfidencialitāti minētajiem principiem, esam pārkāpuši jūsu tiesības, kas paredzētas atbilstošajos datu aizsardzības tiesību aktos, jums ir tiesības iesniegt sūdzību vietējai datu aizsardzības iestādei. Tomēr iesakām vispirms sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai noskaidrotu jautājumu.

10. Pārziņi:

Oy Karl Fazer Ab kopā ar valstu uzņēmumiem, kas pieder pie tās pašas grupas, kas ir pārziņi attiecībā uz savu saimniecisko darbību.

Fazer ir starptautisks ģimenes uzņēmums, kas piedāvā kvalitatīvus maizes un konditorejas izstrādājumus, cepumus un graudaugu produktus, kā arī kafejnīcu pakalpojumus. Fazer darbojas astoņās valstīs un eksportē uz aptuveni 40 valstīm.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk

Oy Karl Fazer Ab
Fazerintie 6, 01230 Vantaa, Finland
P.O. Box 4, 00941 Helsinki, Finland

Somija

Fazer Ravintolat Oy
Fazerintie 6, 01230 Vantaa, Finland
P.O. Box 4, 00941 Helsinki, Finland

Fazer Confectionery Ltd
Fazerintie 6, 01230 Vantaa, Finland
P.O. Box 4, 00941 Helsinki, Finland

Oy NIS- Nordic Industrial Sales Ab
P.O. Box 4, 00941 Helsinki, Finland

Fazer Bakeries Ltd
Fazerintie 6, 01230 Vantaa, Finland
P.O. Box 17, 00941 Helsinki, Finland

Fazer Finland Oy, Fazer Mills
P.O. Box 4, 00941 Helsinki, Finland

Zviedrija

Fazer Bageri AB
Lindhagensgatan 120
P.O. Box 30170
104 25 Stockholm, Sweden

Fazer Sweden AB
Hallgränd 3
121 62 Johanneshov, Sweden

Norvēģija

Fazer Norway AS
Karl Johans Gate 2
0154 Oslo, Norway

Dānija

Fazer Denmark ApS
Lindgreens Allé 12
DK-2300 Copenhagen, Denmark

Igaunija

Fazer Eesti AS
Veerenni 24
10135 Tallinn, Estonia

Latvija

Fazer Latvija SIA
Druvas iela 2
Ogre, 5001, Latvia

Lietuva

Fazer Lietuva UAB
Raudondvario pl. 129A
47188 Kaunas, Lithuania

Rādīt mazāk
Detalizēta informācija par pakalpojumiem

Detalizētajā informācijā par pakalpojumiem tiek sniegtas ziņas par to, kur mēs vācam datus par jums, un par veidu, kādā mēs apstrādājam jūsu datus dažādu jūsu izmantoto pakalpojumu ietvaros.

Rādīt vairāk
Rādīt mazāk
Tiešsaistes veikali

Mūsu tiešsaistes veikali ļauj jums pasūtīt mūsu produktus vai pakalpojumus. Mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai izpildītu līgumsaistības un pārvaldītu attiecības ar klientiem. Saistībā ar pasūtījumiem un attiecībā uz MyFazer programmas dalībniekiem mēs pieprasīsim tādu detalizētu informāciju kā vārds, uzvārds un kontaktinformācija, informācija par mūsu lietišķo attiecību raksturu, datu izmaiņas un identifikācijas dati, kas mums nepieciešami, lai varētu piegādāt pasūtījumu. Mēs arī vācam ar maksājumu saistītus datus, piemēram, izvēlēto maksājumu veidu un rēķina rekvizītus, ja norēķiniem tiek izmantots rēķins. Ja vēlaties, jūs varat piešķirt mums atļauju veikt elektronisku tiešo mārketingu.

Mēs varam atklāt personas datus trešajām personām, ja tas nepieciešams, lai izpildītu līgumu. Šādas trešās personas ir mūsu partneri, kas piedāvā maksājumu aģentūras vai transportēšanas pakalpojumus mūsu tiešsaistes veikalos; šie partneri var darboties arī kā pārziņi attiecībā uz personas datiem, kas nepieciešami maksājumu un transportēšanas veikšanai. Katrs tiešsaistes veikals sniedz informāciju par partneriem, kurus tas izmanto. Mēs iesakām izlasīt šādu trešo personu datu aizsardzības politiku.

Fazer Confectionary Ltd piedāvātajam Fazer Store tīmekļa veikalam, kā arī Fazer Experience tīmekļa veikalam, Gateau amatnieku maiznīcu izstrādājumu veikalam, Fazer Café tīmeļa veikalam un Fazer Café līdzņemšanas pakalpojumam, ko piedāvā Fazer Bakeries Ltd. un Fazer Ravintolat Oy, ir funkcija, kas atgādina lietotājam par aizmirstu iepirkumu grozu. Ja esat ievietojis produktu tiešsaistes veikala grozā, norādījis kontaktinformāciju un noklikšķinājis uz Continue to shipping (Pāriet uz piegādi), bet noraidījāt groza saturu, to neapmaksājot, Fazer apstrādās jūsu personas datus, lai nosūtītu pakalpojuma ziņojumu, t.i., atgādinājumu par nepabeigto pirkumu.

Ja iepirksieties Fazer Store tīmekļa veikalā, kas ir Fazer Confectionary Ltd pārziņā, Fazer Experience tīmekļa veikalā un Gateau amatnieku maiznīcu izstrādājumu veikalā, Fazer Café tīimekļa veikalā and Fazer Café līdzņemšanas pakalpojumā, ko nodrošina Fazer Bakeries Ltd. un Fazer Ravintolat Oy, jūsu personas dati var tikt nosūtīti mūsu pakalpojumu sniedzējiem Amerikas Savienotajās Valstīs un Kanādā. Saskaņā ar ES Komisijas lēmumu datu aizsardzības līmenis Kanādā ir pietiekams. No otras puses, mūsu pakalpojumu sniedzēji Amerikas Savienotajās Valstīs ievēro noteikumus, kas balstīti uz privātuma vairoga nodrošinātās aizsardzības līgumu starp ES un Amerikas Savienotajām Valstīm. Papildinformāciju par datu nosūtīšanu trešajām valstīm skatiet 7. sadaļā. Vai mēs nosūtām jūsu datus ārpus ES vai EEZ (“trešo valstu”) robežām?

Rezervēšanas sistēmas

Varat izmantot mūsu rezervēšanas sistēmas, lai rezervētu telpas vai pasākumu, vai galdiņu kādā no mūsu restorāniem vai kafejnīcām. Lai izpildītu līgumu, mēs pieprasīsim no jums detalizētu informāciju, kad veiksit rezervācijas. Šāda detalizēta informācija ir, piemēram, jūsu vārds, uzvārds un kontaktinformācija, kā arī dati par mūsu attiecībām ar jums kā ar klientu, lai mēs varētu noformēt rezervāciju uz jūsu vārda, apstiprināt rezervāciju un sazināties ar jums, piemēram, saistībā ar atcelšanu. Mēs varam arī pieprasīt citu informāciju, kas nepieciešama, lai veiktu attiecīgo rezervāciju. Šī informācija ietver īpašas diētas, iespējamo vajadzību pēc pieejamām telpām vai personas, kura svin savu dzimšanas dienu, vārdu un vecumu saistībā ar jebkuriem uzaicinājumiem uz dzimšanas dienas svinībām. Pamatojoties uz mūsu lietišķo attiecību raksturu, mēs arī vācam citus datus par jūsu interesēm un veiktajām izmaiņām. Ja vēlaties, varat pievienoties MyFazer lojalitātes programmai un piešķirt mums atļauju veikt elektronisku tiešo mārketingu.

Pasūtījumi

Pie mums varat pasūtīt kūkas, maizi vai citus pārtikas produktus. Lai izpildītu līgumu, mēs pieprasīsim no jums detalizētu informāciju, kas ir saistīta ar šādu pasūtījumu veikšanu. Šāda detalizēta informācija ietver jūsu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, kas ļauj mums apstiprināt pasūtījumu un nepieciešamības gadījumā ar jums sazināties. Mēs varam arī vākt datus par īpašām diētām, kas nepieciešamas, lai sagatavotu jūsu pārtikas pasūtījumu.

Kampaņas

Kampaņu laikā mēs konkrētā laikaposmā popularizējam noteiktus produktus, pakalpojumus vai piedāvājumus. Saistībā ar kampaņu mēs varam jums piedāvāt iespēju piedalīties balvu izlozē vai konkursā vai lūgt jūsu piekrišanu mārketingam. Šādos gadījumos mēs lūgsim jums sniegt personas datus, piemēram, jūsu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju. Šī informācija mums ir nepieciešama, lai varētu sarīkot kampaņu un nosūtīt jums iespējamo balvu, ja būsiet tādu laimējis. Kampaņu laikā jūs varat kļūt arī par mūsu lojalitātes programmas MyFazer dalībnieku un piešķirt mums atļauju veikt elektronisku tiešo mārketingu. Izlasiet MyFazer lojalitātes programmas noteikumus.

Mārketinga komunikācija

Mārketinga komunikācija, kuras mērķis ir patērētāji

Informatīvie izdevumi ļauj mums elektroniskā veidā nosūtīt jums informāciju par piedāvājumiem vai jauniem produktiem un pakalpojumiem. Pirms informatīvo izdevumu sūtīšanas mēs lūgsim jūsu piekrišanu. Ja esat iesniedzis mums vispārējo mārketinga atļauju, mēs varam nosūtīt jums ziņas un informatīvos izdevumus, kas, mūsuprāt, varētu jūs interesēt, pamatojoties uz jūsu izmantotajiem pakalpojumiem. Jūs varat atteikties no jums adresētajiem informatīvajiem izdevumiem, izmantojot saiti attiecīgā e-pasta beigās. Lūdzu, ņemiet vērā: lai gan jums adresētā informatīvā izdevuma abonements ir atcelts, jums joprojām var pienākt citi ar mārketingu saistīti ziņojumi no Fazer Group, ja neesat atcēlis Fazer Group vispārējo mārketinga atļauju.

Varat atsaukt vispārējo piekrišanu mārketingam vai nu sazinoties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, vai aizpildot mūsu tīmekļa vietnē pieejamo veidlapu. Ja atsauksiet vispārējo piekrišanu mārketingam, tiks izbeigta visa patērētājiem adresētā mārketinga komunikācija, tostarp jūs vairs nesaņemsiet informatīvos izdevumus, ja tādus bijāt abonējis.

Mārketinga komunikācija, kuras mērķis ir uzņēmumu pārstāvji un citas ieinteresētās puses

Varat no Fazer saņemt ar mārketingu saistītus ziņojumus, kas attiecas uz jūsu darbu vai atbildības jomu, ja, piemēram, jūsu uzņēmums ir mūsu klients, kā sava uzņēmuma pārstāvis esat izrādījis interesi par Fazer pakalpojumiem vai produktiem, piederat kādai citai ieinteresēto personu grupai vai esat abonējis kādu no mūsu informatīvajiem izdevumiem. Mēs tā rīkojamies, pamatojoties uz klientu attiecībām vai Fazer leģitīmajām interesēm. Ja tas tiek noteikts vietējos tiesību aktos, mēs pieprasīsim jūsu piekrišanu šādam mārketingam. Ja no Fazer saņemat šāda veida ar mārketingu saistītus ziņojumus, kas attiecas uz jūsu darbu vai atbildības jomu, vienkāršākais veids, kā no tiem izvairīties, ir atteikties no abonēšanas, izmantojot saiti saņemtā ziņojuma beigās.

Atsauksmes, sūdzības un citas klientu apkalpošanas dienesta iespējas

Varat sniegt mums atsauksmes, iesniegt sūdzību par mūsu produktu vai pakalpojumu vai nosūtīt mums ieteikumu vai priekšlikumu, izmantojot patērētājiem paredzēto klientu atbalsta dienestu. Šajā kontekstā mēs vāksim tādus datus kā jūsu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, kā arī iespējamos datus par pārstāvību, pamatojoties uz klientu attiecībām. Šie dati atvieglo priekšlikuma vai sūdzības apstrādi un ļauj mums uz to atbildēt. Mēs varam arī vākt ar veselību saistītos datus, ja tas ir nepieciešams, lai izskatītu jautājumus par kompensācijām vai veiktu izmeklēšanu saistībā ar juridisko atbildību. Mēs to darīsim gadījumos, ja mūsu produkti ir izraisījuši kādus ar veselību saistītus simptomus.

Sabiedriskās domas aptaujas un pētījumi

Sabiedriskās domas aptaujas un pētījumi ļauj mums vākt informāciju, kas ir svarīga mūsu uzņēmuma saimnieciskajai darbībai. Atbildēšana uz šādām aptaujām un pētījumiem ir brīvprātīga, un mēs apstrādāsim datus tikai tad, ja tam piekritīsit. Ja jūs piedalāties aptaujā vai pētījumā, mēs varam jums lūgt sniegt personisku informāciju, ja tā ir nepieciešama aptaujas vai pētījuma veikšanai vai ja aptauja vai pētījums ietver balvu izlozi (šādā gadījumā mums ir nepieciešami personas dati, lai nosūtītu jums balvu). Ja esat MyFazer programmas dalībnieks, mēs apstrādāsim jūsu informāciju, lai varētu nodrošināt jums pakalpojumus, kas ir saistīti ar dalību šajā programmā.

Mobilās lietotnes

Saviem klientiem mēs piedāvājam mobilās lietotnes, kuras izmantojot, jūs varat veikt pasūtījumus vai saņemt priekšrocības, apmeklējot mūsu kafejnīcas vai restorānus. Lai jūs varētu izmantot lietotni, mēs vāksim jūsu personas datus (piemēram, jūsu kontaktinformāciju, datu izmaiņas un klientu attiecību datus, piemēram, informāciju par lietotnes izmantošanu), lai varētu nosūtīt jums piemērotus piedāvājumus.

Mobilā lietotne MyFazer

MyFazer ir mobilā lietotne, ko varat lejupielādēt savā viedtālrunī. Mobilā lietotne MyFazer ir pakalpojums, kas ir daļa no MyFazer lojalitātes programmas. Lai jūs varētu izmantot šo lietotni, mēs ievācam jūsu vārdu un e-pasta adresi, pamatojoties uz klientu attiecībām. Ja vēlaties, varat mums sniegt arī mārketinga atļauju. Papildinformāciju skatiet MYFAZER LOJALITĀTES PROGRAMMĀ.

MyFazer klientu lojalitātes programma

MyFazer ir uzņēmuma Fazer Group lojalitātes programma. Lojalitātes programmā ir iekļauti dažādi pakalpojumi, priekšrocības un piedāvājumi, kā arī iespēja piedalīties Fazer produktu un pakalpojumu izstrādē. Lojalitātes programmai var pievienoties ar Fazer tiešsaistes pakalpojumu vai lejupielādējot mobilo lietotni MyFazer. Dalībnieks var jebkurā brīdī pārtraukt savu dalību MyFazer pakalpojumā.     

Ar MyFazer lojalitātes programmu saistīto datu apstrāde notiek saskaņā ar jūsu parakstīto lojalitātes vienošanos. Mēs vēlēsimies uzzināt jūsu vārdu un kontaktinformāciju, lai varētu īstenot MyFazer lojalitātes programmu. Jūs varat mainīt un pārvaldīt savus datus pakalpojumā MyFazer.   

Mēs arī izmantojam sīkfailus un tamlīdzīgas tehnoloģijas, lai vāktu datus par MyFazer lojalitātes programmas dalībnieku veiktu tiešsaistes pakalpojumu pārlūkošanu, pirkumiem un produktu un pakalpojumu novērtējumiem, kā arī pašu dalībnieku sniegto informāciju, piemēram, dažādās aptaujās un pētījumos sniegtās atsauksmes un atbildes. Mēs varam apvienot iegūtos datus ar citu klientu informāciju un izmantot šos datus, lai nodrošinātu MyFazer lojalitātes programmas dalībniekiem interesantas, tieši viņiem piemērotas priekšrocības, pakalpojumus un saturu, kā arī programmas analīzes, statistikas un pilnveidošanas nolūkos.   

MyFazer lojalitātes programmā ietilpst mārketinga komunikācija, un pēc pievienošanās programmai jūs saņemsiet Fazer informatīvos izdevumus, informāciju par priekšrocībām un piedāvājumiem e-pastā un, ja vēlēsieties, arī ar citu elektronisko līdzekļu starpniecību. Jūs varat pārvaldīt savus ziņojumu iestatījumus pakalpojumā MyFazer. Ar lojalitātes programmu saistītos mobilo lietotņu pašpiegādes paziņojumus var pārvaldīt atbilstošajā lietotnē.   

Lojalitātes programmas ieviešanai mēs izmantojam trešo pušu pakalpojumus, kas nozīmē, ka jūsu dati var tikt pārsūtīti uz Amerikas Savienotajām Valstīm. Papildinformāciju par datu pārsūtīšanu uz trešajām valstīm skatiet sadaļā 7. Vai mēs nosūtām jūsu datus ārpus ES vai EEZ (“trešo valstu”) robežām?

Videonovērošanas sistēmas

Izmantojot videonovērošanu, mēs varam parūpēties par savu darbinieku, klientu un citu personu, kuras apmetušās mūsu telpās vai viesojas tajās, personas drošību, īpašuma aizsardzību un pārtikas drošību, kā arī novērst un risināt situācijas, kas apdraud drošību, īpašumu un ražošanas procesus.

Videonovērošanas sistēma saglabā datus par personām, kas jebkurā atbilstošā mirklī ir kameru darbības diapazonā. Videonovērošanu var izmantot (bet ne tikai) sabiedriskās vietās, iekraušanas piestātnēs, rūpnīcu teritorijā un noteiktu apstākļu gadījumā arī zonās, kurās notiek darbības ar naudu. Tādējādi mēs varam rūpēties par drošību un aizsargāt personas un īpašumu pret kaitējumu. Ja Fazer izmanto videonovērošanas sistēmas telpās, aptvertā zona ir atzīmēta ar skaidri pamanāmām atzīmēm (piemēram, ar kameras attēliem vai paziņojumu ar tekstu “videonovērošana”, vai tamlīdzīgu paziņojumu).

Fazer apstrādā datus, pamatojoties uz kontroliera leģitīmajām interesēm. Datu saglabāšanas periods tiek noteikts, pamatojoties uz vietējo tiesību aktu prasībām un/vai pārraugošās iestādes ieteikumiem, un sākotnējais saglabāšanas laiks ir robežās no divām nedēļām līdz trīs mēnešiem atkarībā no valsts. Datus var saglabāt ilgāk, ja tas nepieciešams tiesiska prasījuma iesniegšanai, risināšanai vai aizstāvēšanai; citiem vārdiem sakot, līdz spriedums ir likumīgi derīgs vai jautājums ir atrisināts. Novērošanas īstenošanai ir izmantots apsardzes uzņēmums ārpakalpojums; šī uzņēmuma apsargi pārrauga īpašumā notiekošo, izmantojot TV monitoru. Apsargiem ir tehniska piekļuve videonovērošanas materiāliem, un viņiem ir ļauts nepieciešamības gadījumā piekļūt materiāliem, iepriekš saņemot Fazer drošības pārvaldnieka atļauju. Drošības sistēmu teritorijā uztur uzņēmums Fazer.

Dati var tikt atklāti varas iestādēm, pamatojoties uz likumā noteiktajām tiesībām iegūt informāciju. Šāda varas iestāde ir arī policija.

Piekļuves kontroles sistēmas

Izmantojot piekļuves kontroli, mēs varam parūpēties par savu darbinieku, klientu un citu personu, kuras apmetušās mūsu telpās vai viesojas tajās, personas drošību, īpašuma aizsardzību un pārtikas drošību, kā arī novērst un risināt situācijas, kas apdraud drošību, īpašumu un ražošanas procesus.

Piekļuves kontroles reģistrs saglabā datus par personām, kas iesniegušas pieteikumu piekļuves tiesību iegūšanai un kuras jebkurā mirklī ir iegājušas vai izgājušas pa sistēmā iekļautajām durvīm vai vārtiem vai izmantojušas sistēmā iekļautās telpas. Sistēmā saglabājamā informācija ir personas vispārējā informācija, piemēram, vārds, amats, darba devējs un (iespējams) arī personas kods, dzimšanas datums un attēls, kā arī piekļuves datums un laiks, transportlīdzekļa reģistrācijas numurs un attēls. Vispārējā informācija parasti tiek iegūta no personas vai tās pārstāvja, kad notiek pieteikšanās piekļuves tiesību iegūšanai, un pārējā informācija tiek iegūta no piekļuves kontroles sistēmām.

Fazer apstrādā datus, pamatojoties uz kontroliera leģitīmajām interesēm. Personas koda apstrāde ir nepieciešama, lai nešaubīgi identificētu atbilstošo personu un tādējādi rūpētos par personu drošību un citiem jautājumiem. Dati tiek saglabāti ne vairāk kā trīs gadus vai ilgāk, ja tas nepieciešams tiesiska prasījuma iesniegšanai, risināšanai vai aizstāvēšanai; citiem vārdiem sakot, līdz spriedums ir likumīgi derīgs vai jautājums ir atrisināts. Ja piekļuves tiesības nav piešķirtas, dati tiks dzēsti trīs mēnešu laikā pēc pieteikuma ievadīšanas sistēmā.

Datus iespējams atklāt varas iestādēm, pamatojoties uz likumā noteiktām tiesībām iegūt informāciju. Šāda varas iestāde ir arī policija.

Uzņēmuma kontaktpersonu un citu ieinteresēto pušu personas datu apstrāde

Savas uzņēmējdarbības gaitā Fazer apstrādā savu korporatīvo klientu un potenciālo korporatīvo klientu, piegādātāju un apakšuzņēmēju, kā arī citu ieinteresēto pušu datus. Šajā sakarā mēs apstrādājam jūsu datus, kad jūs sazināties ar mums kā sava uzņēmuma, citas organizācijas vai ieinteresēto pušu grupas pārstāvis. Šādos gadījumos mēs parasti apstrādājam datus, pamatojoties uz līgumsaistību izpildi vai Fazer leģitīmajām interesēm. Papildinformāciju par leģitīmajām interesēm varat izlasīt 4. sadaļā. Kā dati tiek izmantoti? Mēs varam arī pieprasīt jūsu piekrišanu jūsu personas datu apstrādei, ja piemērojamajos tiesību aktos ir noteikts, ka nepieciešama jūsu piekrišana mārketinga komunikācijai saistībā ar jūsu darbu vai atbildības jomu.

Mēs apstrādājam jūsu datus, lai varētu ar jums noslēgt līgumu vai sniegt jums pakalpojumus, komunikācijai ar klientiem un klientu atbalsta dienestam, kā arī analīzei, statistikai, pārskatu sniegšanai un mūsu uzņēmējdarbības attīstībai. Mēs arī izmantojam jūsu datus mūsu produktu un pakalpojumu mārketingam, un, pamatojoties uz jebkurām ar darbu saistītām interesēm, par kurām esat mūs informējis, varētu virzīt mārketingu tā, lai tas iespējami vairāk sniegtu ieguvumus jūsu darbā. Ja no Fazer saņemat šāda veida ar mārketingu saistītus ziņojumus, kas attiecas uz jūsu darbu vai atbildības jomu, jebkurā laikā varat no tiem izvairīties, atsakoties no abonēšanas, izmantojot saiti saņemtā ziņojuma beigās.

Ja jūs sadarbojaties ar mums kā uzņēmuma vai citas organizācijas, vai ieinteresēto pušu grupas pārstāvis, dati, ko mēs vācam par jums, ietver jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un/vai amata nosaukumu jūsu pārstāvētajā uzņēmumā vai citā organizācijā. Dažos gadījumos mēs varam arī vākt informāciju par jūsu interesēm un, iespējams, citus datus, kas nepieciešami, lai pārvaldītu attiecības starp Fazer un jūsu pārstāvēto uzņēmumu vai organizāciju. Turklāt mēs vācam informāciju no vispārēji pieejamiem avotiem, piemēram, uzņēmumu tīmekļa vietnēm, sociālo tīklu pakalpojumiem un direktorijiem, kā arī saziņas datubāzēm, kuras uztur iestādes vai pakalpojumu sniedzēji.

Fazer uzturētās Facebook lapas

Fazer uztur vairākas Facebook lapas. Ja jūs atzīmējat ar "patīk" kādu Fazer Facebook lapu, komentējat ziņas vai citādi mijiedarbojaties ar kādu Fazer Facebook lapu, mēs saņemsim jūsu publiskā profila informāciju, kas redzama visiem Facebook lietotājiem, piemēram, jūsu lietotājvārdu un profila attēlu. Mēs apstrādājam jūsu datus, lai paziņotu jums par jauniem produktiem un pakalpojumiem, kā arī priekšrocībām vai piedāvājumiem, lai īstenotu mārketinga kampaņas, piemēram, konkursus un izlozes, lai saņemtu atsauksmes, iegādātos reklamēšanas pakalpojumus Facebook tīklā un novērtētu mūsu reklāmu efektivitāti. Ja sniedzāt atsauksmi vai iesniedzāt sūdzību mūsu Facebook lapās, mēs varam nodot atsauksmes vai sūdzības apstrādi pusei ārpus Facebook, un šajā gadījumā mēs apstrādāsim jūsu datus tādā pašā veidā, kā citās klientu apkalpošanas situācijās.

Mēs iegūstam arī apmeklētāju datus no Facebook, ko Facebook apkopo, kad lietotāji apmeklē Fazer Facebook lapas vai mijiedarbojas ar lapu vai tās saturu. Šāda statistika palīdz mums izprast, kā mūsu lietotāji mijiedarbojas ar Fazer Facebook lapām.

Fazer apstrādā datus Fazer Facebook lapās, pamatojoties uz Fazer leģitīmajām interesēm.

Facebook Ireland Limited un Fazer uzņēmums, kas uztur Fazer Facebook lapu, ir atbilstošo Fazer Facebook lapu apmeklētāju datu kopīgie kontrolieri. Facebook uzņemas primāro atbildību par atbilstības nodrošināšanu datu aizsardzības tiesību aktiem, kā arī par informācijas drošības prasību un datu subjektu pieprasījumu izpildi. Facebook apstrādā personas datus saskaņā ar savu datu politiku: www.facebook.com/policy/. Jūs varat pārvaldīt savus Facebook iestatījumus Facebook tīklā. Ja vēlaties izmantot savas konfidencialitātes tiesības saistībā ar saviem Facebook apmeklētāja datiem, varat sazināties ar Facebook.

Rādīt mazāk
Back to top