Uzņēmums “Fazer Latvija” ir viens no Latvijas maizes tirgus līderiem un  strādā ar diviem zīmoliem – “Fazer” un “Druva”. Uzņēmums investējis 3,8 miljonus eiro jaunas tostermaižu produkcijas ražošanas līnijas attīstībā, kas palielinās ražošanas jaudu par 30%, tādējādi nodrošinot pircējus ar jau pieprasītiem un jauniem produktiem ar pievienoto vērtību.

 

“Tirgū ir novērojams pieprasījums pēc produktiem, kas ne vien garšo labi, bet ir kvalitatīvi un ar pievienoto vērtību. Saskaņā ar globālās informācijas un mērījumu kompānijas “Nielsen” datiem, tostermaizes segments pēdējos gados ir kļuvis par vienu no pieprasītākajiem Latvijā un tās patēriņš pēdējo 2 gadu laikā ir pieaudzis par 12%*. Tādēļ, sekojot līdzi pircēju paradumu maiņai un izmaiņām maizes produktu kategorijā, “Fazer Latvija”, kā viens no vadošajiem Latvijas maizes tirgus dalībniekiem, kas dominē tostermaizes tirgus segmentā un aktīvi seko līdzi patērētāju tendencēm, regulāri pilnveido produktus un ražošanas procesus,  ir aprīkojis “Fazer” ražotni Ogrē ar modernu tostermaižu ražošanas līniju, lai patērētājam spētu piedāvāt labāko no tā, ko maize var mums sniegt,” atklāj Anne Mere “Fazer Bakery Baltic” vadītāja.

“”Fazer Latvija” ceptuvē Ogrē dienā tiek saražotas ap 21 tonnu dažādu tostermaizes vienību un mūsu ceptā tostermaize tiek piedāvāta pircējiem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā.  Jaunā tostermaižu produkcijas līnija ne tikai palielinās esošo ražošanas jaudu par 30%, bet arī sniegs iespēju paplašināt jau esošo sortimentu, sekojot līdzi augošajam pieprasījumam pēc tostermaizes pircēju vidū, kā arī samazinās CO₂ izmešu daudzumu uz saražoto produkcijas apjomu,” stāsta “Fazer Latvija” ražošanas vadītājs Kalvis Fjodorovs.

 

“Aktīvi sekojam līdzi patērētāju tendencēm, kur popularitāte turpina pieaugt tieši mūsdienīgiem kviešu maizes formātiem, kā polārmaizēm, tortiljām un tostermaizei. Arvien biežāk tie pircēji, kas agrāk bija iecienījuši baltmaizi, tagad iegādājas tostermaizi. “Fazer Latvija” ceptuvē ik dienas tiek cepti 21 dažādi tostermaizes veidi un uzņēmums piedāvā plašāko tostermaižu klāstu pircējiem un rūpējas par to, lai mūsu piedāvātie produkti ir ar papildus pievienoto vērtību. Pircēji ir iecienījuši tādas “Fazer” zīmola tostermaižu veidus kā “Gardā” Mini tostermaizi, Sēklu bagātīgo tostermaizi un Kefīra vērtīgo tostermaizi. Tāpat, pircēji ir iemīļojuši arī mūsu vietējo zīmolu “Druva”, kam šogad aprit jau 76 gadi. Jau visiem labi zināmajai klasiskajai “Druva” tostermaizei šogad sortimentā pievienojas “Druva” Sēklu tostermaize un Kliju tostermaize,” stāsta Anne Mere “Fazer Bakery Baltic” vadītāja.

Par “Fazer Latvija”

“Fazer Latvija” ir viens no maizes tirgus līderiem, kas strādā ar zīmoliem  “Fazer” un “Druva”. Maize tiek cepta mūsdienīgā ražotnē Ogrē, kas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. “Fazer Latvija” turpinās fokusēties uz esošo maizes produktu līniju –  Fazer “Dzīvā”, Fazer “Gardā”, Fazer ”Svaigi cepta Tev!”, Fazer “Street Food”, “Druva” un “Mākoņmaize” attīstību, gan piedāvājot pircējiem pavisam jaunus, kā arī jau iemīļotus un zināmus produktus, kas atbilst mūsdienu dzīves ritmam un patērētāju vajadzībām.

Par “Fazer Group”:

“Fazer” rada īpašu pieredzi attiecībā uz ēdienu un ļauj izbaudīt labākos garšas mirkļus katru dienu. Uzņēmuma vēsture sākās 1891.gadā, kad  Karls Fazers atvēra savu pirmo kafejnīcu ar misiju radīt ēdienu ar pievienoto vērtību un radīt priekpilnus mirkļus visapkārt. Radot jaunas garšas, tradīcijas un pieredzi attiecībā uz pārtiku, “Fazer” vīzija ir “Ceļā uz lielisku nākotni”.

“Fazer” vēlas, lai patērētāji izjūt Ziemeļvalstu maģiju, kuras pamatā ir spēcīga korporatīvā vēsture, uz klientu orientēta pieeja un inovācijas, lai radītu ilgtspējīgus pārtikas ražošanas risinājumus nākotnei.

“Fazer” grupa ir vērsta uz patēriņa preču (FMCG) tirgu, tā darbojas septiņās valstīs un eksportē savu produkciju uz vairāk nekā 40 valstīm. 2021.gadā “Fazer” grupas neto apgrozījums bija 1,1 miljards eiro un uzņēmuma darbinieku skaits sasniedza aptuveni 8000 darbinieku. “Fazer Group” Latvijā pārstāv uzņēmums “Fazer Latvija”. “Fazer” darbība atbilst ētikas principiem, kuru pamatā ir “Fazer” grupas vērtības un ANO Globālais līgums.

Northern Magic. Made Real.

 

 *Saskaņā ar globālās informācijas un mērījumu kompānijas “Nielsen” datiem 2020. gada februāris – 2022. gada februāris