Fazer Group iegādājusies zīmolus Domino, Jaffa un Fanipala. Ar šo zīmolu pārņemšanu Fazer nostiprina tirgus pozīcijas cepumu tirgū un saskata lielu potenciālu tālākai attīstībai.

Fazer paplašina savu cepumu sortimentu, no uzņēmuma Mondelez iegādājoties cepumu zīmolus Domino, Jaffa un Fanipala. Minēto zīmolu pārņemšana ir turpinājums 2012. gadā veiktajai cepumu ražošanas pārņemšanai no uzņēmuma Kraft Foods (šobrīd Mondelez) Somijas pilsētā Vantā. Fazer vēlas paplašināt savu darbību tirgos, kur strādā, un šo spēcīgo cepumu zīmolu pievienošana produktu portfelim ir pašsaprotams solis kompānijas tirgus daļas attīstīšanai. Domino ir atzīts par vērtīgāko zīmolu cepumu kategorijā Somijā.

“Šo klasisko iecienīto cepumu atgriešanās Fazer produktu portfelī dod mums lieliskas iespējas. Mēs savu piedāvājumu nepārtraukti pilnveidojam, balstoties uz pircēju mainīgajām vajadzībām. Piemēram, uzkodas mums ir jauns nozīmīgs virziens un tur cepumiem ir svarīgākā kategorija,” komentē Fazer Confectionery rīkotājdirektors Rolfs Ladau (Rolf Ladau).

Fazer ir ilglaicīga pieredze cepumu biznesā - cepumi tika ražoti laikā no 1929. līdz 1995. gadam. Cepumi Domino sākti ražot 1953. gadā, Jaffa – 1969. gadā, bet Fanipala – 1997. gadā.

Šā gada septembrī apritēs 125 gadi, kopš zviedru izcelsmes uzņēmējs Karls Fazers (Karl Fazer) atvēra savu franču–krievu kafejnīcu Helsinku centrā. Šobrīd Fazer ir viens no Somijas pazīstamākajiem uzņēmumiem, kurš nodrošina darbu vairāk nekā 6000 cilvēkiem. Fazer cepumu ražotne atrodas Vantā (Vantaa), un tajā strādā ap 80 darbinieku. Viens no Fazer mērķiem ir uzlabot konkurētspēju un rentabilitāti. Aizvadīto trīs gadu laikā Fazer Somijā ir investējis 100 miljonus eiro un plāno turpmākajos trīs gados investēt vēl 100 miljonus eiro. Fazer vēlas nostiprināt pozīcijas tirgū, investēt eksporta palielināšanā un radīt jaunas darba vietas.

Par Fazer
Fazer ir starptautisks ģimenes uzņēmums, kurš specializējas maizes, saldumu un cepumu ražošanā, kā arī ēdināšanas pakalpojumu sniegšanā. Uzņēmums strādā astoņās valstīs, un tā produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 40 valstīm. Fazer misija ir radīt garšas baudījumu. Jau kopš uzņēmuma dibināšanas 1891. gadā tā panākumu pamatā ir izcila produktu un pakalpojumu kvalitāte, spēcīgi zīmoli, kompetenti darbinieki, kā arī atbildīga pieeja it visā, kas tie darīts.

Fazer Grupas neto apgrozījums 2014. gadā sasniedza gandrīz 1,6 miljardus eiro, uzņēmumā strādā vairāk nekā 15 tūkstoši darbinieku. Fazer savā darbībā ievēro stingrus ētikas principus, kas ir balstās uz uzņēmuma vērtībām un ANO ilgtspējīgas uzņēmējdarbības nosacījumiem. Šogad Fazer svin 125. veiksmīgas darbības gadu, kā arī uzņēmuma dibinātāja Karla Fazera 150. dzimšanas dienas jubileju!

Fazer Latvija ir viens no maizes tirgus līderiem, kas strādā ar diviem zīmoliem – Fazer un Druva. Maize tiek cepta mūsdienīgā ražotnē Ogrē, kas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. Savukārt Fazer saldumi, no kuriem Latvijā populārākie ir šokolādes Karl Fazer un Geisha, tiek ražoti Somijā. 2014. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 16,79 milj. eiro. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 300 darbinieku, un tas ir lielākais darba devējs Ogrē. 

Makes the world taste good.

Papildu informācija: Baiba Gulbe, Fazer Bakery Baltic komunikācijas direktore, 29278780, baiba.gulbe@fazer.com