Jau vienpadsmito reizi ir izveidots Latvijas uzņēmumu Reputācijas tops, kurā apkopota informācija par 150 uzņēmumiem. Fazer Latvija šogad var lepoties ar otru straujāko kāpumu topā – par 36 vietām, salīdzinot ar pagājušo gadu. 

Fazer Latvija starp visiem uzņēmumiem ierindojies topa 37. vietā, pārtikas nozares uzņēmumu vidū iegūta 18.vieta, bet starp uzņēmumiem ar lielāko eksporta potenciālu Fazer Latvija atrodas augstajā 27.vietā.

Jau tas vien, ka esam iekļauti 150 Latvijas uzņēmumu sarakstā ir maza uzvara un apliecinājums tam, ka mūs zina un novērtē.  Lēciens augšup pa 36 vietām ir liels sasniegums un mūsu ikviena darba augsts novērtējums. Laba reputācija ir tas, ko par mums domā mūsu pircēji un sadarbības partneri, un to mēs nopelnam ar savu  darbu. Laba reputācija ir mūsu kapitāls ilgtermiņā un papildus arguments izvēlei par labu mūsu produktiem,” atzīst Fazer Bakery Baltic komunikācijas direktore Baiba Gulbe.

Reputācijas topu veido aģentūra “Nords Porter Novelli”, sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS sadarbībā ar laikrakstu “Dienas Bizness” un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru. Reputācijas topā apkopota informācija par 150 uzņēmumu rezultātiem. Aptaujā savu viedokli izteikuši gan iedzīvotāji, gan uzņēmēji.

Reputācijas tops pirmoreiz tika izveidots 2005.gadā. Topa mērķis ir veicināt sabiedrībai atbildīgas uzņēmējdarbības vides veidošanos Latvijā un ieviest jaunas mērauklas uzņēmumu darbības vērtēšanā.