Viens no Latvijas maizes tirgus līderiem “Fazer Latvija” sīvos konkurences apstākļos pērnajā gadā sasniedzis 25,32 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,5% vairāk nekā 2016. gadā. Apgrozījuma pieaugums sasniegts abos biznesa virzienos – maizes un saldumu.

“Mūsu stratēģija attīstībai tirgū ir koncentrēšanās uz jaunu konceptu un produktu ar augstvērtīgu sastāvu un augstāku uzturvērtību radīšana. Tas ir mūsu ceļš un pagājušogad sasniegtais apliecina, ka mūsu izvēlētā stratēģija sniedz labus rezultātus. Vienlaikus viens no “Fazer Latvija” mērķiem ir nodrošināt drošu darba vidi, tāpēc ir liels gandarījums, ka mums ir izdevies sasniegti ievērojamus uzlabojumus darba drošības jomā,” stāsta Mindaugs Snarskis, “Fazer Bakery Baltic” rīkotājdirektors.

Arī saldumu biznesam pērnais gads ir bijis veiksmīgs. Pārdošanas pieaugums apliecina, ka pircējiem Latvijā joprojām svarīgākie argumenti, izvēloties šokolādi un citus saldumus, ir izcila garša un augsta kvalitāte gan jaunumiem, gan sevi jau tirgū pierādījušajiem produktiem.

“Pagājušogad, galvenokārt pateicoties Dārzeņu un Kefīra saimes maizēm, mums izdevās nostiprināt inovatora līderpozīcijas maizes tirgū visā Baltijā. Aptuveni 30% no Baltijas tirgū nopirktajām jaunajām maizēm bija “Fazer” maizes, kas, salīdzinot ar “Fazer” tirgus daļu kopējā maizes tirgū (18.6%), ir ievērojami vairāk. Domājot ilgtermiņā, tuvāko gadu laikā esam apņēmušies samazināt sāls un cukura daudzumu receptūrās visam mūsu produktu portfelim. Pirmās maizes ar samazinātu sāls un cukura daudzumu sastāvā jau ir pieejamas pircējiem,” atklāj Mindaugs Snarskis

“Fazer” maiznīcās visā Baltijā LTAF (no angļu valodas – Lost Time Accident Frequency) radītājs 2017. gadā ir uzlabojies par 50%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Drošas darba vides radīšana ietver gan regulāru darbinieku apmācību, gan uzlabojumu ieviešanu visās uzņēmuma ceptuvēs.

2017. gadā iegūtais starptautiskais pārtikas drošības sertifikāts FSSC 22000 nodrošinās kūku un konditorejas izstrādājumu konkurētspēju eksporta tirgos. Savukārt otrs pērn iegūtais sertifikāts, Starptautiskais energoefektivitātes sertifikāts ISO 50001:2012, apliecina “Fazer Latvija” reāli paveiktās darbības un uzlabojumus attiecībā uz energoresursu taupību un atbildību pret vidi.

“Pārmaiņas maizes tirgū skaidri parāda, ka veselīguma jeb well-being tendence turpinās ietekmēt izvēli un tirgus attīstību kopumā. Mūsu mērķis šim un nākamajiem gadiem ir nemainīgs – radīt jaunas, uzturvērtības ziņā augstvērtīgas maizes un produktus, tostarp arī ar samazinātu sāls un cukura daudzumu receptūrās. Vienlaikus mūsu prioritātes būs ceptuves darba efektivitātes paaugstināšana un drošas darba vides nodrošināšana mūsu darbiniekiem,” komentē Mindaugas Snarskis.

Par “Fazer Latvija”:

“Fazer Latvija” ir viens no maizes tirgus līderiem, kas strādā ar diviem zīmoliem – “Fazer” un “Druva”. Maize tiek cepta mūsdienīgā ražotnē Ogrē, kas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. 2015. gadā Ogrē darbu sāka jauna, mūsdienīga kūku un konditorejas izstrādājumu ražotne. “Fazer” saldumi, no kuriem Latvijā populārākie ir šokolādes “Karl Fazer” un “Geisha”, tiek ražoti Somijā. 2017. gadā “Fazer Latvija” apgrozījums bija 25,32 milj. eiro. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 300 darbinieku, un tas ir lielākais darba devējs Ogrē.

Plašāka informācija:

Baiba Gulbe, “Fazer Bakery Baltic” komunikācijas direktore
E-pasts: baiba.gulbe@fazer.com
Tālr. nr.: +371 29278780
www.fazer.lv