Par 2014.gada veiksmīgāko jauno produktu maizes kategorijā atzīta Druva Klona baltmaize, šādu vērtējumu, aplūkojot pārdošanas rezultātus un uzklausot patērētāju viedokli, sniegusi starptautiskā pētījumu kompānija Nielsen.

Ogres ceptuvē gatavotā Druva Klona baltmaize ir īpaša, jo tās receptūrai netiek pievienotas e-vielas un cukurs. Tāpēc šī no kviešu miltiem ceptā maize nav salda, toties vienkārša, dabīga un ļoti garšīga. Druva klona maize ir apliecinājums tam, ka vienkāršais bieži vien ir labākā izvēle.

„Druva zīmols, kas piedzīvoja atjaunošanu pagājušā gada beigās, ir viens no senākajiem zināmajiem maizes zīmoliem Latvijā. Nākamgad zīmolam svinēsim 70. gadu jubileju un lepojamies ar to, ka esam saglabājuši paaudzēs mīlētās Druva maizes saimes receptūras un labo garšu. Mūsuprāt, maize nav tikai paliktnis sieram vai tomātam, tā ir pamats garšīgai brokastu vai launaga sviestmaizei. Patiess prieks, ka to apliecina arī pārdošanas rezultāti un pircēju labās atsauksmes,” atzīst Fazer Bakery Baltic komunikācijas direktore Baiba Gulbe.

Lai noteiktu 2014.gada veiksmīgākos jaunos produktus, pētījumu kompānija Nielsen veica divos posmos. Pirmajā tika analizēti Modernās mazumtirdzniecības indeksa 2014.gada pārdošanas dati dažādās produktu grupās, ņemot vērā produktu vidējo mēneša pārdošanas apjomu naudas izteiksmē periodā, kad tie bija pieejami tirgū. Otrajā posmā tika veikta patērētāju tiešsaistes aptauja, kurā tie novērtēja Modernās mazumtirdzniecības indeksā atlasītos pārdotākos produktus, un tādējādi tika noskaidroti produkti, kas ir gan vairāk pārdotie, gan visvairāk iecienītākie Latvijas patērētāju vidū. Abu posmu izpētes rezultāti tika apkopoti vienā indeksā, kas noteica veiksmīgāko jauno produktu 18 kategorijās.